Saving the game now.

Jag vill kunna andas men jag kan bara andas när jag är med dig så om du lämnar mig så blir det riktigt tufft för mig att andas. Du är mitt allt du kanske inte förstår det men någon vacker dag så kanske du inser att jag älskar dig mest av allt. detta inlägg går till dig Jennifer Forsmark du är något alldeles extra även fast vi har det tufft, men jag lämnar dig aldrig gumman för jag älskar alla stunder med dig, vi har så mycket planer och jag hoppas på att kunna få uppleva allt med dig då du är den ända. Jag gör allt för dig det vet du.. om du inte vet det så kan jag ju skriva lite exempel här, Jag åkte till dig klockan 6 på morgonen jag åkte till dig mitt på natten för att jag är rädd om dig. Har nog aldrig vart så här "gullig" mot någon och då har jag ju ändå haft ett tidigare förhållande på 26 månader men men nu är det som det är. Är man kär i Jennifer Siv Forsmark så får man nog va med om en hel grejer men det är lugnt för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0